? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, December 15, 2010

my crazy life ever!!!

salam,
aku ni mcm profile ak der tulis,ak ni smple jer..aku xbnyak kerenah..kadang2 jer..ak hidup dengan penoh dugaan..family ak xmcm fmily2 yang laen..happy jer..family ak lak terbahagi kpada 2..bapa ak kawin lagi satu..cerai dgan mak kndung aku..so,skunk ak dok ngan mak,akak aku..adik bradik 2 orang jer..aku last(bongsu).sedih kan..tpi ak redha..ak baek ngan 2 family ak..ak xnk jdik anak derhaka..so,ak follow jer..ak pon da besarkan..tu sumer ak ketepikan dan berjumper ngan schoolmate lame aku..name dier mieraa..die dulu garang taw..takut gak aaa nk tgur..tapi skunk da brubah da..ak cntact die skunk..lamer2 ati ak ni cam x tntu arah ble tgk gmbar dye kt fb..ak rase aku da jatuh ati kat dyer..ak ske dye bub dye caring gle pasl aku..dye org ptame pggil ak gedik..xpnah taw pggil aku gdik..ak xkesah tu sumer..ak ikhlas ngan dye..xder niat nk men2 kan prasaan dye..ak syg dye..dye soh ak tunggu 20/12/2010 tu lar tarikh yng amat mmbahagiakan aku..ak jnjy xkan kecewakan dye..dyer lar satu2 nyer tok ak..ak xske lau couple ni juz tok satu /due ary jer..aku arap lamer lar hendaknyer lau boley smpai ble2..ak ngaku mmg terlalu muda untk percntaan..dapat2 bru 17 tahun 9 bulan kan..aku cube brikan terbaik tok die..walopun ak tahu ak bukan cnta pertame dier tapi aku arap sngat dye tuh cnta terakhir aku..ak akan wat pe jer tok bahagiakan idop dye..

0 comments: